reklama

Slovenská národná prilba.

Lyžujem už roky, lyžovanie je moje hobby a zdravé dobrodružstvo.Tlak výrobcov lyžiarskych potrieb a náradia , tlak obchodníkov so športovými potrebami je silný.  Dodržiavať pravidla módy na kopci a v lyžiarskej výstroji sa  proste musí , v tak drahom športe sa nevyplatí byť vo výstroji  a lyžiarskom outfite ( oblečení) off ( mimo štandart ).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Slovenský štátny znak považujem z výtvarného hľadiska za veľmi vydarený, je v tvare rytierskeho štítu, vydarená kombinácia farieb, pekný monumentálny kríž, všetko pekné jasné zrozumiteľné.

Kúpil som si samolepky s našim pekným štátnym znakom oblepil nimi prilbu a poď ho lyžovať v strede týždňa na Chopok- Juh rovno na Kosodrevinu, kde bol môj synovec na lyžiarskom zájazde.

Chopok-Juh a každý dobrý lyžiar to vie je cool ( veľmi dobrý, najlepší), krásna príroda , dobré kopce, plnotučný mráz, mizerné služby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia keď zbadali moju oblepenú prilbu začali sa pýtať čo to znamená, či som bývalý reprezentant, či som v SNS (Slovenská národná str.....), či provokujem, synovec budúci architekt povedal nemáš ešte samolepky je to super.

Obrázok blogu

Slovenská národná prilba

Skoro osemnásť rokov od vzniku samostatného Slovenska dokáže samolepka Slovenského štátneho znaku na lyžiarskej prilbe mierne provokovať a vyvolávať otázky skoro ako pankerský účes.

Neviem prečo neprovokujú symboly Coca Coly, TOYOTY, ADIDAS, SONY , NIKE , ATOMIC......neviem.

Asi treba poďakovať všetkým tým Markušom, Slotom, Móricom, Belousovovovej, Húskom , markízom, JoJkáma a iným že svojou aktívnou činnosťou prispeli k tomu že nosenie nášho pekného štátneho znaku ma nádych disentu a niečoho zakázaného, nevhodného, magického ....? málo normálneho, samozrejmého.

jozef mižák

jozef mižák

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som advokát, špecializujem sa na investície , energetiku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu